نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
قربانیان یوونتوس برای جذب فدریکو کیه زا

قربانیان یوونتوس برای جذب فدریکو کیه زا

 

یوونتوس علی‌رغم موضع قاطع فیورنتینا در مورد فدریکو کیه‌زا همچنان امیدهای فراوانی برای انتقال این بازیکن از فلورانس به تورین در هفته‌های باقیمانده تا شروع رقابت‌های سری A دارد.

 

روزنامه Tutto Sport ضمن اعلام این خبر تصریح کرده که ویولا در صورت رضایت به خروج ستاره جوانش بعید است از یک سو با رقمی کمتر از 70 میلیون یورو حاضر به مذاکره با یووه بر سر این بازیکن شود و از طرف دیگر به هیچ عنوان وینگر تهاجمی‌اش را به صورت اقساط راهی تورین نخواهد کرد. یوونتوس نیز که تمایل و توانی برای پرداخت مستقیم تمام مبلغ مدنظر بنفش‌های فلورانس ندارد، قصد دارد پیشنهاد مریح دمیرال و لوکا پلگرینی به اضافه مابه‌التفاوت قیمت کیه‌زا را پیش‌روی فیورنتینا و روکو کومیسو قرار دهد.

 

با توجه به منتفی شدن انتقال دنیه‌له روگانی به انگلستان، یووه مایل است تا در کنار عدم مخالفت با رقم سنگین ویولا، با قرار دادن نام مدافع مستعد و ترک‌تبارش در کنار پلگرینیِ با انگیزه توجه و حسن‌نیت خود را به مسئولان فیورنتینا نشان دهد و به این وسیله آنها را پای میز مذاکره بکشاند.

 

به گفته این روزنامه چاپ تورین؛ در صورت خروج پائولو دیبالا، یوونتوس به صورت رسمی وارد فاز مذاکراتی برای جذب فدریکو کیه‌زا خواهد شد.

 

گفتنی است پس از مذاکره و گفتگوی کیه‌زا با مالک و مدیران فیورنتینا در خلال بازی‌های این تیم در جام بین‌اللملی قهرمانان در ایالات متحده آمریکا، حجم خبرها در خصوص تمایل این بازیکن 21 ساله برای پیوستن به یووه کاسته شده و به همین موازات اظهارات قاطع مدیران فیورنتینا در خصوص خاتمه یافتن ماجرای انتقال او به باشگاهی دیگر، شایعه پیوستن او به بیانکونری نیز کاهش یافته بود.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: